Her har vi satt sammen en veldig enkel oppskrift på en webstrategi når du skal i gang med WordPress. Når du har svart på denne så vil du merke at det er enklere å ta avgjørelser underveis.

[distance2]

Et nettsted er et produkt som består av mange brikker som arbeider sammen. Den vil aldri bli pikselperfekt.

Forventninger om at ting må være perfekt undergraver et viktig mål med nettstedet ditt: å engasjere og gi interessant innhold til brukerne dine! All programvare og innhold krever oppdateringer, nye utgivelser og oppdateringer igjen.

Kan et eksisterende nettsted forbedres? Selvfølgelig. Faktisk bør det forbedres, og den bør fortsette å bli forbedret ettersom det lever på internett.

Vær forsiktig når du prioriterer hva du vil, mot det du trenger. Dette gjelder spesielt hvis du vil starte i tide, ikke gå over budsjettet, og med så få feil som mulig.

Det er bedre å starte med noen få ting som er grundig testet og av høy kvalitet, og kommuniserer klare mål enn å forsøke å starte med mange ting som er hyggelige og ikke er fullstendig gjennomført. Når du har en prioritert strategi, inkluderer den på alle din nettsider og bruk en lanseringssjekkliste.

[distance1]

1. Mål for nettsiden

[distance1]

2. Målgrupper

[distance1]

3. Hvem er vi?

[distance1]

4. Design (måldrevet)

[distance1]

5. Synlighet (SEO)

Organisk

AdWords

[distance1]

6. Inbound/referater

[distance1]

7. Måle resultater

[distance1]

 

Hvis du har noen andre tips eller regler som du følger, gi oss beskjed i kommentarene nedenfor.

Ønsker du flere gode tips?

Hvordan starte nettbutikk
Hvordan lage nettside med WordPress

[distance1]